2014. január 27., hétfő

Megkésett karácsonyi ajándék

Akiket szeretünk, azokat karácsonykor meg szoktuk ajándékozni. Na így tettem én is, igaz én bevontam ebbe az "akiket szeretünk" körbe az autómat is... 

De nem drága ékszereket, vagy éppen a kedvenc könyvét vettem meg neki, (utóbbit már csak azért sem vehettem volna meg, mert a hozzá legközelebbi, azaz a szervizkönyve köszöni megvan), hanem új papucsokat kapott, amikre már régóta vadásztam. Egyedüli mulasztásom annyiban állapítható meg, hogy karácsony már közel egy hónapja elmúlt, de hát Istenem én tökéletes ajándékot akartam Neki venni...

Az ajándékom nem más volt, mint egy Styling 136-os felnigarnitúra, mely csupa padkamentes (mondhatni karcmentes!!) állapotú 4 gyönyörű felniből állt, no meg még jó pár szezont elfutni képes téli gumikkal.

A felgenkatalog 225/50 R16-ot ír rá, de (a szabvány) E46-os 205/55 R16 gumi is felmehet rá. Nekem is ezzel van szerelve.


Így hát nagy volt az öröm, amikor rájuk akadtam és egyből tudtam, hogy ezek kellenek nekem! (Sohasem tetszett annyira a styling 45-ös felni, mert túl "húsosnak" találtam, és nekem kicsit X5 feelinget sugárzott.)


Persze a mostani sztori egyetlen szépséghibája, hogy olyan hideg van, hogy nincs kedvem kereket cserélni, és az autó is marad a garázsban, ugyanis míg más BMW-sek ilyenkor kint csapatják, én a meleg garázsban várom a tavaszt, a madárcsicsergést, és a latyakmentes utakat, így a szokásos fotók is elmaradnak. De nemsokára pótolom!! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése